قطعات و لوازم یدکی ام جی | MG3 – MG 6 – MG 550 – MG GS – MG 350

لوازم یدکی ام جی بخشی از محصولات فروشگاه قطعات یدک‌ فوری می‌باشد.

لوازم جانبی و لوازم یدکی ام جی با ضمانت کالای اصل به مشتریان ارائه می‌شود که لوازم ام جی علاوه بر کیفیت بالا با قیمت مناسب نیز بفروش می‌رسد.

درباره تاریخچه کمپانی ام جی می‌توان گفت که تقریبا با گذر 90 سال از عمر آن خودروهایی از جمله MG 350 ، MG 550 ، MG 6 ، MG 3 و MG GS را تولید و به بازار خودرو در جهان عرضه نموده است و در مدت زمانی کوتاه با حفظ اصالت انگلیسی خود از یک تولید کننده خودرو در مقیاس کوچک به یک تولید کننده پیشرو در جهان تبدیل شد.

در ادامه این مقاله فروشگاه یدک‌ فوری بعنوان نمایندگی فروش لوازم یدکی ام جی و قطعات ام جی معرفی کوتاهی درباره خودروهای این کمپانی و همچنین لوازم یدکی ام جی به شما ارائه خواهد داد.

خودرو محبوب ام جی ۶

ام جی 6 – MG 6  یک سدان چینی است که با الگوبرداری از ام جی 550 طراحی شده است. بنابراین ام جی 6 را باید نسخه به‌روزشده و جایگزین 550 بدانیم. ام جی 6 در دو نسخه مگنت و GT عرضه می‌شد که مگنت یک خودرو سدان و GT یک خودرو فست‌بک به شمار می‌روند. تفاوت این دو نسخه در نمای عقب و صندوق عقب آنهاست.

ام جی 6 طراحی خارجی مطلوبی دارد و تغییرات زیادی را در مقایسه با ام جی 550 تجربه کرده است. اما در داخل کابین تغییر زیادی ایجاد نشده و شکل کلی کابین حفظ شده است.

ام جی 6 در بازار ایران رقبایی چون کیا سراتو، هیوندای النترا و تویوتا کرولا را در پیش رو داشت اما در حال حاضر به دلیل عدم عرضه مدل صفر کیلومتر و حضور در بازار دست دوم، باید رقبای آن را خودروهای دیگری همانند نیسان ماکسیما، رنو مگان، مزدا 3 و سایپا سراتو بدانیم.