میدان هفت تیر، خیابان قائم‌مقام فراهانی
09121326180 / 02188326183
شنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 18:30 پنجشنبه‌‌ها تا ساعت 14:00
خانهسوالات متداول
فروشگاه یدک فوری | فروش لوازم یدکی خودروهای چینی

سوالی دارید؟

متخصصان ما آماده کمک هستند

پشتیبانی 24/7!
09121326180
لطفا نام خود را وارد کنید
ایمیل خالی یا نادرست است
لطفا پیغام خود را بنویسید
پیغام شما با موفقیت ارسال شد
مشکلی پیش آمده. پیغام شما ارسال نشد

سوالات متداول

پرسش و پاسخ ها

آیا بدون ثبت حساب کاربری می‌توان خرید انجام داد ؟

خیر.شما بایدحساب کاربری ایجاد کرده و خرید انجام دهید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش مشخصات” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که ویرایش اطلاعات وجود دارد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “تاریخچه سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

دوست دارم اینترنتی خرید کنم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

فروشگاه یدک فوری با توجه به سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

با مراجعه به بخش پیگیری سفارش با استفاده از ایمیل و شماره سفارشی که به ایمیلتان هنگام خرید ارسال شده است می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید. (این کار ملزم به داشتن حساب کاربری نیست)

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

امکان ثبت سفارش تلفنی فقط برای سفارشات تعداد بالا ممکن است.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

بله. در این صورت پس از ثبت سفارش مسئول فروش با شما تماس گرفته و مدت زمان تهیه آن را به شما اعلام می‌کنند.

آیا تعداد خرید از یک ‌کالا محدودیتی دارد؟

نه تنها در خرید تعدادی کالا، هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه سفارشات تعدادی بسته به کالاهای مورد نظر و تعداد درخواستی شامل تخفیف‌های گوناگونی خواهند شد.

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل تحویل و روش ارسال انتخابی شما متفاوت است.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد تا به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای مثال سفارشی که از شهر تهران ثبت شده است حداکثر تا دو روز تحویل مشتری می گردد (اگر تعطیل رسمی وجود نداشته باشد.(

آیا امکان بازگرداندن قطعات وجود دارد؟

قطعاتی که بسته‌بندی آن اصلا باز نشده باشد در صورتی که کالا استفاده نشده باشد قابل ارجاع هستند. لازم به ذکر است هزینه‌های ارسال با مشتری است.

آیا می‌توانم با چک مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

این امکان وجود ندارد.

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
X